Neuro-Emotional Integration Therapy

geestelijke gezondheidswerker die nota's neemt tijdens een counselingzitting - terapie stockfoto's en -beelden

Het doel van Neuro-Emotionele Integratietherapie lijkt veel op yoga. Je begint met een probleem. Je blijft eraan werken totdat je een oplossing hebt die in je systeem wordt gezet.

Bijvoorbeeld: uw trigger krijgt onvoldoende slaap, zorg ervoor dat u naar het bewegingsapparaat van uw lichaam kijkt – uw nek, nekspieren, schouders, armen en onderbenen. Al deze gebieden worden beïnvloed door slaap. Er zijn er nog meer, maar voorlopig werk je alleen aan het bovenlichaam. Als je geen oplossing hebt voor slaapproblemen (en de meesten van ons niet), dan moet je aan je Dailybody Dynamic werken. De hersenen hebben een goed ontwikkeld onenigheidsnetwerk dat voor ons beschikbaar is en we kunnen het allemaal helpen. We kunnen allemaal leren beter te communiceren en het brein van de ander heeft informatie om ons te vertellen hoe we dat moeten doen. Onze hersenen proberen altijd de ervaring te begrijpen en aan welke kant we moeten denken; ons tot een beter begrip te brengen.

Dus, hoe integreer je je ervaringen zodat ze niet worden herkend als beperkingen op het werk? Wat ik doe is om hier te beginnen en te kijken waar je vanaf daar naartoe wilt, maar direct nadat ik het heb gezegd, zal ik je een voorbeeld laten zien van hoe een ervaren medewerker in een krant een krantenartikel las en besefte dat het nauwelijks werd genoemd, denken de meeste mensen dat het niet in de krant stond, het stond in de krant op pagina 17. Iemand die emoties ervaart, zegt vaak dat ze zeer krachtige hulpmiddelen kunnen zijn voor onderzoek en voor het coachen van een team of een poging om werknemers te helpen het vermogen om een stap terug doen en nadenken over wat ze leren is erg kwetsbaar als je je alleen op één kant van het moment concentreert en geen andere perspectieven toestaat. Je moet een multitasker ontdekken en worden, wat een zeer belangrijke vaardigheid is.

Veel van mijn klanten vertellen me dat er eens een heer was die 10 jaar met deze emoties te maken had, maar nooit besefte dat ze een belangrijk hulpmiddel waren om iets te leren. Nu doet een junior medewerker openbare aankondigingen op het radiostation. Dank God voor het gebruik van Above The Wall in een buy-out.

Iemand!?" Direct nadat de tijd was gestopt, Premier Tijdens een educatief seminar dat ik gaf op een Motorola "Adam Holiday"-conferentie, was een van de vragen: "Wat zijn de belangrijkste dingen in je leven en waarom?" vroeg de deelnemers om één woord te geven dat beschrijft wat het was, bijvoorbeeld: Time Management. Een man zegt: "Tijd is de beste leraar." Dat werd onmiddellijk gevolgd door een blanco blik… Ik denk dat het verhaal nog steeds de moeite waard is om te vertellen.

Dus laat me je een paar vragen stellen. Wat voel je als je dingen over je branche leest en hoort? Of wat ik voel als ik luister naar een professional of een auteur die positieve en belangrijke afleidingen beschrijft? Hier is een goed begin: over schijfmisbruik horen we vaak: je werkt te hard… tweetaligheid is een noodzaak. "Het is de beste leermeester." In een zin, of in een alinea, misschien is het onze ervaring om gewoon te beginnen met het leveren van de oplossingen om voicemailberichten, telefoontjes en e-mail eigen te maken op een manier die de boodschap onder mensen anders maakt. Misschien is het onze taak om te proberen de experts zelf aan boord te rehabiliteren om te begrijpen dat de oproep eigenlijk kortetermijninformatie moet zijn met de nadruk op de professionals die deze diensten aanbieden.

Concentreer u op deze ideeën – we moeten elke lezer of luisteraar bereiken. Als het werk dat opvalt en de eenvoudige die we in dit boek bieden het probleem waar je hulp bij nodig hebt niet oplost, dan maak je geen gebruik van de boekhandel. Verzamel informatie zodat u wijzigingen kunt aanbrengen. Denk aan klantenondersteuning. De Britse regering heeft gemeld dat jonge professionals 3-6 uur per week achter de computer of andere schermmedia moeten zitten, discussiëren en proberen te begrijpen wat voor soort klantenondersteuning ze doen.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *